Re: LCD Samsung SyncMaster 17" 173P seria DALI

Autor: Michał Marecki <asdfadals._at_www.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 11:23:41 MET DST

> Chcialem zasiegnac opinii co sadzicie na temat tych monitorkow? Dlaczego
one
> sa takie drogie? Podobaja mi sie z wygladu - parametry tez sa dla mnie OK
> tylko ta matryca 25ms???
> Mial ktos z Was doczynienia z ta seria monitorkow?

Drogie, bo nowe, ładne, z DVI i nową matrycą PVA .
PVA ma dobre odwzorowanie kolorów, oraz kąty. Kosztem właśnie wolniejszej
odpowiedzi matrycy. Prawda jest taka, że chyba nie ma na razi idealnych
matryc. Każda się czymś cechuje i ma swoje słabe strony. Ten 173P ma ponoć
bardzo ładne skalowanie do innych rozdzielczości obrazu. Poszukaj w necie, o
tym monitorku jest tony artykułów.
Poszukaj też opini o 192N

Za tą cenę matryca 19" to rewelka, tak jak monitor CRT 20". Także na matrycy
PVA, tyle że bez DVI :(

Pozdrawiam