Re: LCD Samsung SyncMaster 17" 173P seria DALI

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 11:47:28 MET DST

Proces Paweł Jakubowski <pawi@nospam.onet.pl> zwrócił błąd:
> Chcialem zasiegnac opinii co sadzicie na temat tych monitorkow? Dlaczego one
> sa takie drogie? Podobaja mi sie z wygladu - parametry tez sa dla mnie OK
> tylko ta matryca 25ms???

One są drogie bo dla bogatych użytkowników, którzy nie paprają się używając
darmowych systemów operacyjnych. ;)
Nie mają możliwości regulacji inaczej niż przez program w Windowsie, nie
warto więc ich brać do Linuksa ani Maca. Matryca jest PVA, podobnie jak w
innych modelach ale ma odrobinę szersze kąty patrzenia. Czas reakcji w
takiej matrycy maleje wraz z obniżaniem kontrastu.
Oglądałem ten monitor dokładnie i gdyby nie ograniczone możliwosci
regulacji i nie najlepsza dla mnie podstawka to bym się zdecydował.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze