ASUS A7N8X-E i dżwięk 5.1

Autor: Scottos <marmar_at_astercity.net>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 00:38:27 MET DST

Witam.
Mam powyższą płytę i teraz dokupiłem sobie zestaw głośniczków 5.1 na wejścia
analogowe. Płyta ta ma 5 jacków z tyłu i byłem przekonany, że na fron
wykorzystuję po prostu LINE OUT na tył REAR a na centralny i sub ten trzeci.
Tym czasem soft (oraz testy) kazał mi podłączyć wszystko pod LINE OUT, MIC
oraz LINE IN. Co prawda moge przepiąć tył z LINE OUT na REAR, ale szczerze
mówiąc zależy mi na wejściu mikrofonowym. Jak podepne środek i sub pod
ostatni jack (opisany jako CENT/SUB) to nic z tego.
Czy ktoś wie o co tu chodzi? Po jaką cholerę ASUS robi dodatkowe dwa gniazda
a każe podpinać pod inne? Czy jest sposób aby to jednak podłączyć pod te
dodatkowe dwa jacki?
Wdzięczny będę za pomoc.

--
Pozdr