Re: Zwisy peceta cz.2

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 17:51:52 MET DST

Dnia Mon, 16 Aug 2004 15:37:10 +0200, Maestro napisał(a):

> grupowiczów. Poniżej podałem link pod którym umieściłem tą tabliczkę.
> Zasilacz to MEGABAJT MGB-350ATXP4.

Heh. Co tu duzo pisac - to jeden z "lepszych" zasialczy na rynku. Scisla
colowka obok L&C czy codegena ;-)

> http://maestro72.250free.com/tabl.jpg
Nie sugeruj sie zbytnio wartosciami tam przedstawionymi. Rzeczywistosc
potrafi byc bardzo rozna.

> wami podzielić. Komputer kumpla ma dwa twarde dyski. Jeden z nich to nowy
> samsung 80 GB a drugi to stary dysk 3,2 GB. Ten starszy jest w kieszeni.
> Jeśli wyciągamy ten 3,2 GB to komputer zalącza sie dosłownie pół godziny.
> Jak już załaduje się winda to nic nie można zrobić. Mieszaliśmy ze zworkami
> i paskami ale to gó... dało. dziwi mnie to że z nowym dyskiem nic nie działa
> a jak włożymy ten mały to wszystko wraca do normy. Proszę o pomoc i z góry
> dziękuje.
Wyglada to jakby wylaczalo sie DMA. Sprawdziliscie kolejnosc dyskow na
tasmie, moze warto byloby sprobowac podpiac je na osobnych tasmach?

GLide