Zwisy peceta cz.2

Autor: Maestro <maestro72_at_go2.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 15:37:10 MET DST

Witam ponownie.

Sprawdziłem tabliczkę znamionową zasilacza tak jak poradziła część
grupowiczów. Poniżej podałem link pod którym umieściłem tą tabliczkę.
Zasilacz to MEGABAJT MGB-350ATXP4.

http://maestro72.250free.com/tabl.jpg

Oprócz zawieszania kompa jest jeszcze jeden problem z którym chciałbym się z
wami podzielić. Komputer kumpla ma dwa twarde dyski. Jeden z nich to nowy
samsung 80 GB a drugi to stary dysk 3,2 GB. Ten starszy jest w kieszeni.
Jeśli wyciągamy ten 3,2 GB to komputer zalącza sie dosłownie pół godziny.
Jak już załaduje się winda to nic nie można zrobić. Mieszaliśmy ze zworkami
i paskami ale to gó... dało. dziwi mnie to że z nowym dyskiem nic nie działa
a jak włożymy ten mały to wszystko wraca do normy. Proszę o pomoc i z góry
dziękuje.

Pozdrawiam