Re: stara karta TV

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 14:33:39 MET DST

fuen napisał:

> czy wymiana tej starej karty na nowoczesna
> przyniesie jakies korzysci ?

Zależy co chcesz osiągnąć. Jeśli obecna karta po podłączeniu do
anteny z dobrym sygnałem generuje przeciętny obraz, to na nowym
tunerze powinieneś zauważyć znaczną poprawę. Najnowsze tunery
Prolinka czy AVera wnoszą naprawdę wiele nowinek technicznych.

Dodatkowo zyskasz dźwięk stereo (jeśli twój model nie załapał się
jeszcze na takie dobrodziejstwo).

Ja parę ładnych lat temu kupiłem AVerMedia TVPhone 98 (niemalże
identyczna jak twoja). Obraz generowany przez ten tuner po
podłączeniu do kablówki jest wysokiej jakości - mi zawsze
wystarczał. Teraz niestety korzystam ze zwykłej anteny pokojowej i
jest znacznie gorzej. Parę dni temu kupiłem od kolegi tuner
PixelView LifeView 3000 - rok produkcji 2002. Podłączyłem oba do
komputera, żeby porównać jakość. Na tej samej antenie (przepinałem
tylko wtyk z tyłu) tuner Pixela generował zauważalnie lepszy
obraz.

Po tym co zobaczyłem, zastanawiam się, czy nie sprzedać obu i
kupić nowego Leadteka WinFast TV 2000 XP Expert Box:

                        Pozdrawiam, Sniper