Re: NEC FE991 SB

Autor: -=BlueEagle=- <blueagle_at_tamtenbit.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 14:32:33 MET DST

> co sądzicie o NEC 19" MultiSync FE991 SuperBright.
> Czy ktoś się z nim zetknął? Jakie wrażenia?

Mam ten monitor od roku. Nie wiem jak sytuacja przedstawia sie teraz,
ale na tamte czasy ten monitor najbardziej przypadl mi do gustu.

Obraz krystalicznie czysty (Saphhire Radeon 9800 go napedza) i bardzo
przydatna funkcja SB.

Raz mialem z nim problem, a mianowicie kolega kupil dokladnie ten sam model
i okazalo sie,
ze u niego obraz jest jasniejszy i klarowniejszy (Tak wiec wtedy dopiero
dowiedzialem sie,
ze moze byc jeszcze lepiej).
Pojechalem z nim do serwisu, po 30 minutach byl wyregulowany i gotowy do
odbioru. Zreszta
serwis jest door2door, ale ja akurat mialem chwile czasu zeby sam sobie
pojechac.

Takze polecam, a jesli bedziesz mial mozliwosc kaz sobie pokazac kilka
egzemplarzy i wybierz
najlepszy (choc pewnie jesli monitory zjechaly z tej samej tasmy to roznic
nie bedzie)..

Pozdrawiam
Blue