Re: Problem z Vortex1 (AU8820) na VIA KX133

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 14:25:56 MET DST

Dnia Sat, 14 Aug 2004 12:35:00 +0200, maX napisał(a):

> Akurat karta muzyczna ISA w porównaniu do PCI nie jest gorsza wydajnościowo

Widzisz praktyka jednak swoje - osobiscie widzialem sytuacje gdy (fakt -
sprzet nienajnowszy) wymiana SB AWE32 na Yamahe 724 wyeliminowala skakanie
DiviXow.

> A nie ma ? Miałem w paru płytach SB128 zitegrowanego i miał wszystko to co
> wymieniłem.

Sprzetowo??? Kpisz sobie??? :->

> To 3D w Vortexach to teraz już chyba tylko tak "dla jaj". Odkąd Aureal
> strzelił plajtę, w grach prawie nie stosuje już się A3D, a jeśli już (bardzo
> rzadko) to i tak conajmniej 2.0/3.0. Natomiast EAX, nawet 1.0 (którego V1
> jak pamiętam nie ma wogóle) spotyka się.

Natomiast jesli mam wybierac miedzy A3D 1.0 A EAX 1.0 bez wachania wybiore
A3D. EAX 1.0 jest w sumie prymitywny i nie brzmi czasem zachecajaco.

> No gdyby było warto to możnaby powalczyć. Ale ja mam taką zasadę, że jak mam
> stracić full czasu na doprowadzenie jakiegoś podzespołu do w miarę stabilnej
> pracy a potem w każdej nowej grze mieć ruletkę - "zadziała / zadziała z
> błędami / nie zadziała wogóle", to wolę wymienić ten podzespół na jakiś

Ja nie mam na mysli doprowadzania do sytuacji typu ruletka. Jesli ma dzialc
losowo to rzeczywiscie odpada i tu zamiast d... SB128 duzo rozsadniejszym
zakupem jest Yamaha 724 lub 744.

> bardziej "standardowy" (czy ten V1 "zda" wogóle soundtest w dxdiag ?).

W to nie wnikam. Pod win9x powinien bo kiedys chyba eszcze pod DX* jakos mi
to zadzialalo na starym szmelcu a pod 2k/XP przyznam nie probowalem.

> Szczególnie gdy tyczy do starych, tanich kart muzycznych (nie wiem jak w
> Szczecinie, ale tu we Wrocku używany sb128 to ok. 30zł)

Yamahe w wawie kupilem za 20. Na SB nawet nie patrzylem.

GLide