Re: Nowa grafika i Zasilacz

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 04:36:49 MET DST

Tomek wrote:

> Spotkalem sie z opinia urzytkownika R9600pro , P 2,8Gh
> i na Doom3 1024x768 detale wszystkie włączone, antaliasingx2,
> timedemo za pierwszym
> razem 25 klatek potem 29-30
>
> Wiec jak dla mnie to wpelni wystarczy doom3 beta wmiare plynnie
> smigal mi na GF4 440mx , wiec na radeonie powinien bez trudu

W Dooma 3 nie grałem bo nie mam kasy żeby kupić, ale grałem w demo
FarCry i daleko mu do płynności na moim sprzęcie. Detale trzeba ciąć
mocno. A sprzęt to Duron 2GHz, 512MB PC3200, R9600 PRO Sapphire. I może
średnia ilość klatek jest spora, ale przycina, co psuje przyjemność gry.

--
# Lukasz Ledochowski
# GG:503647