Re: Nowa grafika i Zasilacz

Autor: Andrzej <nickx_at_wp.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 09:21:43 MET DST

 "Tomek" napisał :

> Spotkalem sie z opinia urzytkownika R9600pro , P 2,8Gh
> i na Doom3 1024x768 detale wszystkie włączone, antaliasingx2, timedemo
za
> pierwszym
> razem 25 klatek potem 29-30

Nie widzialem dema ale w grze nie wyglada to tak pieknie, gra zamiata
nawet 8 potokowce. Ja gram na high, na R9500pro, 1GB ramu. Momentami
granie na high detalach jest juz niekomfortowe, nie mowiac o ultra high.
AA oczywiscie wylaczone, a i tak czasem brakuje fpsow. Jasne, w akcie
desperacji mozna nawet skonczyc gre przy srednim 15 fps ale chyba nie o
to chodzi. Tak na marginiesie zalecane ustawienia dla tej klasy kart to
medium i 800x600, wtedy framerate w krytycznych momentach powinien
trzymac sie powyzej 15 - 20 fpsow.
Wcale bym sie nie smial z tego, ze takie pozycje jak D3 szczegolnie
napedzaja koniunkture na rynku kart bo to jest oczywiste.
Podsumowujac na R9600pro mozna wzglednie przyjemnie pograc ale nie
bedzie to granie super komfortowe zakladam tez, ze dysponujesz 1GB ramu.
Pozdrawiam.

--
-A&D-