Re: NEC FE991 SB

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 00:38:47 MET DST

Proces MKazim <mkazim@aster.pl> zwrócił błąd:
> co sądzicie o NEC 19" MultiSync FE991 SuperBright.
> Czy ktoś się z nim zetknął? Jakie wrażenia?

Cześć, ja zetknąłem się z kilkoma egzemplarzami tego monitora. Podchodząc
do niego miałem doświadczenia z jego siedemnasto-calowego brata. Kilka
dziewiętnastek tego modelu zakupiono do firmy i to z mojego polecenia.
Trochę nieciekawe było zróżnicowanie egzemplarzy pod kątem parametrów.
Ostrość o dziwo też była niższa niż w 17", w Trinitronach Sony była wyższa.
Okazało się, że monitory są bardzo wrażliwe na zakłócenia z sieci
energetycznej - UPS średniej klasy nawet pogarszał sprawę. Efekt
pompowania, drżenie obrazu itp. Jeśli zapewni się jednak dobre warunki temu
monitorowi i wybierze najlepszy egzemplarz w sklepie to jest on
zdecydowanie wart polecenia.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze