Re: Czy 300W uciągnie taki układ?

Autor: fiman <fiman.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 22:48:11 MET DST

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> I co, myslisz że *zawsze* tak będzie?
>
> Z marnym zasilaczem jest jak z samochodem spawanym z dwóch
> połówek -- zazwyczaj będzie z nim wszystko OK, ale w tym
> najważniejszym momencie zawiedzie *bardzo* poważnie.
>
> Należy pamiętać, że w przypadku sprzętu pozytywne opinie się
> prawie że nie liczą. Liczy się tylko odsetek _negatywnych_
> przypadków.

Wcale nie myślę, że zawsze tak będzie. Z wielką uwagą śledziłem zagadnienia
o problemach z zasilaczmi. Ale w podsumowaniu wychodziło mi zawsze, że od 15
lat pracuję na PC i nigdy zasilacz nie był powodem poważnej awarii.
Co do odsetek negatywnych. Ci co nie maja problemów to o tym nie piszą. Ile
było zgłoszonych problemów z zasilaczem na grupie - niech będzie 1000.
(zawyżona liczba). To będzie około 1% zakupionych PC-tów w Polsce.