Re: czy doby dysk

Autor: PiT <przedpelWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 16:27:31 MET DST

Użytkownik "rosi" <keyser.soze_nospam_@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cfnqdn$7e2$1@atlantis.news.tpi.pl...

> juz ci przypominam, ze 5-letnia gwarancja od Seagate'a to ostatni wymysl
> firmy i dotyczy tylko dyskow wyprodukowanych od czerwca 2004. Do tej pory
> dosc ciezko bylo dostac dysk z gwarancja wieksza niz 1 rok od Seagate'a...

hmm fajnie... :)) moja barracuda ma 3 letnia... ale rzeczywiscie
praktycznie zawsze dawali na rok tylko.
Dlatego tez ostatnio kupowalem WuDeki z 3 letnia gwarancja
do kompow ktore skladalem.

> u mnie padly 2 Seagate'y - 1x Medalist i 1x Barracuda. u kolegi po roku
> uzytkowania (zaraz po gwarancji) odmowila posluszenstwa Barracuda 120GB...
> za ten czas ja juz przerobilem 3x Samsung SpinPoint i zaden sie nawet nie
> zajaknal... 2 z nich wciaz pracuja u mnie, a kolejny 1 pracuje u kumpla z
> sasiedztwa - jak narazie bez najmniejszych problemow...

u mnie na szczescie nie padl zaden do tej pory.. obecnie uzywam
barracude 120GB 8mb i nie ma zadnych problemow, w ciaglym
uzytkowaniu jest tez juz 4,5 letnia 13-ka, ktora przezyla ciagle
wyjmowanie i noszenie po kumplach (w ogole jest cala
poryswoana i pobijana). Za to padaly mi juz WuDeki i Quantumy.
Sposrod moich znajomych wiekszosc uzywa Seagate'ow i jak
dotad slyszalem tylko o jednym czy dwoch padach.
A do dyskow samsunga nic nie mam generlanie, bo praktycznie
nigdy nie mialem stycznosci, tylko firma mi jakos tak nie lezy.
Chociaz z drugiej strony slyszalem, ze jakosc produktow
samsunga znacznie sie polepszyla ostatnio.

--
pozdrawiam
PiT