Re: czy doby dysk

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 16:02:07 MET DST

Użytkownik "PiT" <przedpelWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cfnnce$15n$1@news.onet.pl...

> A ja znowu nie mialem z Seagate'ami problemow... A do samsunga mam
> jakis uraz z dziecinstwa. ;)
> Najwazniejsza jest gwarancja, ja tam bym bral tylko te z 3 letnia, bo w
tej
> chwili to czy padnie dysk czy nie, zalezy raczej od konkretnego
> egzemplarza a nie firmy.

juz ci przypominam, ze 5-letnia gwarancja od Seagate'a to ostatni wymysl
firmy i dotyczy tylko dyskow wyprodukowanych od czerwca 2004. Do tej pory
dosc ciezko bylo dostac dysk z gwarancja wieksza niz 1 rok od Seagate'a...

u mnie padly 2 Seagate'y - 1x Medalist i 1x Barracuda. u kolegi po roku
uzytkowania (zaraz po gwarancji) odmowila posluszenstwa Barracuda 120GB...
za ten czas ja juz przerobilem 3x Samsung SpinPoint i zaden sie nawet nie
zajaknal... 2 z nich wciaz pracuja u mnie, a kolejny 1 pracuje u kumpla z
sasiedztwa - jak narazie bez najmniejszych problemow...

nota bene, w zyciu nie dostalem dysku refabrykowanego od zadnej innej firmy
niz Seagate...