Defrag i klapa. :-((

Autor: Maria <mariamarcinkowska_at_list.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 13:05:16 MET DST

Witam.
Nie jestem pewna, czy to odpowiednia grupa - jezeli
nie - z góry przepraszam. :-((

Oto mój problem:
Zrobiłam wczoraj defragmentacje dysku D.
I nic więcej. Sprawdziłam tylko poczte.
Wszystko chodziło O.K. - po czym dziś rano okazało się,
że nie ma dysku D! I E też... :-)))
Wczoraj przed tą "operacją" i po niej były.
Problem polega na tym, że na dysku D są dane z frmy mojego ojca
 i będzie nieprzyjemnie jak wróci z urlopu...

Prosze o jakąś radę i lub podesłanie linka do strony/kogoś,
kto może mi pomóc.

Pozdrawiam:
Maria