Re: Partycjonowanie dysku 160GB z CD WinXP

Autor: Marcin Lipski <mlipski0_at_interia.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 11:36:30 MET DST

To co powiecie o takim pomyśle: mam stary dysk IBM 40GB ATA100 i na nim bez
problemu działa WinME, a na nowym 160GB SATA zainstalowałbym WinXP z SP1 aby
widział całe 160GB.
Czy za pomocą BIOS-u mojej mainboard Abit AI7 jestem w stanie wymusić start:
raz WinXP z nowego SerialATA 160GB (podzielonego np. na partycje 40GB i
120GB), a raz ze starego ParallelATA 40GB WinME (podzielonego np. na
partycje 4GB[startowa] i 36GB) mając oba dyski w komputerze, czy trzeba
"fizycznie" podłączać raz jeden raz drugi bo oba nie mogą być
"startowe"-systemowe?