Re: Partycjonowanie dysku 160GB z CD WinXP

Autor: Proximus <proximus84_at_SPAMSTOPwp.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 11:47:27 MET DST

Dnia 2004-08-15 11:17, Użytkownik Marcin Lipski napisał:

> Czy da się podzielić nowy dysk 160GB na partycje 40 GB i 120 GB instalując
> od samego początku bezpośrednio z CD bootowalnej instalacyjnej płyty WinXP -
> używając zawartch tam narzędzi do partycjonowania/formatowania?
> Czy tak w/w podzielony dysk będzie potem działał poprawnie pod WinME (z
> dwiema partycjami 40GB i 120GB - nie przekraczamy w ten sposób "magicznych"
> 127GB)?
> Pozdr. Marcin

Moja odpowiedź może i nie będzie pełna, ale...
Zajrzyj tutaj:
http://www.k3000.pl/index.php?news_action=comments&news_base=290620040933&newsid=48

"W przypadku Win XP należy obowiązkowo zainstalować Service Pack 1 do
Win XP. W przypadku Win 2000 należy zainstalować Service Pack 4 do Win
2000. "

I jeszcze to:
http://www.it-faq.pl/DesktopDefault.aspx?tabid=26&frmView=ShowPost&PostID=809

"Ponadto kwestia BIOS-u nie ma tu nic do rzeczy, gdyż Windows obsługuje
dyski bez jego pośrednictwa. "

--
Proximus