Re: Nagrywarka - jaka?

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 19:57:20 MET DST

> x52 to nie jest predkosc wyplania. Tylko wartosc mozliwosci prania
> mozgu jaka producenci sprzetu robia potencjalnym uzytkownikom.

Oj przepraszam bardzo, pod koniec nagrywania, LiteOn nagrywa płytki
nawet z prędkością x54 (Nero CD speed). Ostatnie kilkadziesiąt MB
nagrywane jest z prędkością x52 lub szybszą. Oczywiście mówię to o
LiteON, gdyż nie wykluczam żę osiągnięcie takich prędkości dla innych
nagrywarek jest tylko marzeniem.

> Zrob eksperyment i zmierz roznice w czasie nagrywania x4, x8, x16, x24
> i x52 :P Podziel sie wynikami ;)
x52: 2:20
Z wolniejszymi prędkościami nie nagrywam (ew. x48), gdyż nie mam
zamiaru czekać dłużej na to co mogę mieć szybciej. x24 nagrywa się w
czasie nieco dłuższym niż 3 minuty.