Re: "retusz" powloki antyodblaskowej - zostalem oszukany?

Autor: Damian Pietras <daper_at_DONT_SPAM_MEdaper.net>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 19:41:47 MET DST

On 2004-08-14, azbest <adamzz5@poczta.onet.pl> wrote:
> czym czysciles ? zwykla woda ?

Wiem, wiem, mozna zepsuc. Plyn do szyb, tak, jak zawsze robie to
zmonitorem. Wyraznie starly sie pewne obszary, reszta nietknieta,
wiec to nie moglo byc moje przetarcie szmatka. zreszta, ten
najwiekszy obszar ujawnil sie juz po pierwszym przetarciu. Potem
probujac to wypucowac, ksztalt i wielkosc plam nie zmienily sie,
wiec ja nie mam na nie wplywu, one tam po prostu sa.

Ale do glowy mi ciagle nie przychodzi, czym mozna bylo to zatuszowac.

--
Damian Pietras