Re: Nagrywarka - jaka?

Autor: januszek <januszek_at_ktory.nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 18:20:36 MET DST

komp napisał(a):

> szczerze powiedziawszy podejrzewam, że nie wykorzystał bym 1/5 możliwości
> takiej nagrywarki. Chciałem kupić tanio, bo nie chce już lataćpo znajomych z
> twardzielem itp. a wypalam raczej mało płyt i raczej małe ilości danych...

No to wyobraz sobie ze dwie plyty DVD-RW wystarcza Ci i jako dyskietka do
przenoszenia danych i kompletne archiwum etc

Kupilem ostatnio Toshibe SD-R5272B za 335,- i uwazam, ze to byl doskonaly
zakup. To urzadzenie przy okazji bardzo szybko odczytuje dane - duzo lepiej
niz wszystko co mialem poprzednio. Uzywam jako jedynego napedu w systemie
i doskonale sie sprawdza.

j.