Re: Dysk 160GB Hitachi czy Samsung?

Autor: TaDeK <tadek_at_gazeta.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 15:49:17 MET DST

Marcin Lipski wrote:
> Który dysk polecalibyście bardziej:
> IBM/Hitachi DeskStar 7K250 (HDS722516VLSA80 ) 160 GB Serial ATA
> Samsung SpinPoint 160 GB SP1614C (7200) Serial

Po zakupie IBM DTLA 307030 firma IBM i cokolwiek z nia zwiazane bardzo zle
mi sie kojarza. Moze obecne IBM-y sa lepsze, ale ja juz nic co sie nazywa
IBM nie kupie. Za to Samsungi SATA sa bardzo chwalone - ponoc sa ciche i
szybkie. Ale z drugiej strony samsung jako producent dyskow tez bardzo zle
mi sie kojarzy. Jesli milbym wybierac z tych dwoch co podales to
ZDECYDOWANIE Samsung. Natomist zastanowilbym sie czy nie lepiej wziasc
jakiegos Maxtora ATA/133 8MB (sprawdzone dobre dyski), bo te 150 MB/s tego
samsunga i innych SATA mozna pomiedzy bajki wlozyc, a jak dla mnie SATA to
ciagle zbyt mlody standard zeby w niego inwestowac - IMHO ja w dalszym ciagu
wole zwykle zworkowe rozwiazania. Rob jak chcesz - ja za te kase bralbym
Maxtora ATA/133