Re: Dysk 160GB Hitachi czy Samsung?

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 22:35:28 MET DST

Był 14 sierpień (sobota) gdy w pocie czoła o godzinie 15:30, *Marcin
Lipski* napisał(a):

> Który dysk polecalibyście bardziej:
> IBM/Hitachi DeskStar 7K250 (HDS722516VLSA80 ) 160 GB Serial ATA
> Samsung SpinPoint 160 GB SP1614C (7200) Serial ATA
> Czy WinME poprawnie zadziała ze 160GB pod FAT32?
> Pozdr. Marcin

Od dwóch tygodni używam wymienionego przez ciebie IBM/Hitachi. Odpukuć na
razie się dobrze sprawuje. Jest szybki i cichy. Przed nim miałem WD400JB i
był też dobry, choć na dzisiaj za mały. Porównując z nim IBM/Hitachi muszę
powiedzieć, że na pewno jest cichy, nawet nie słychać pracującej głowicy.
Samsung'a co prawda nigdy nie miałem, ale ma go kumpel i jak na razie też
jest zadowolony. W testach IBM/Hitachi jest zdecydowanie szybszy, ale kto
to zauważy w codziennym użytkowaniu? Wybór masz trudny, ale cokolwiek
wybierzesz będzie to dobry wybór, chyba, że "padnie":)

--
z pozdrowieniami
Heraklit