Re: Asus P4P800 i zwisy przy filmach

Autor: ati128 <ati128_at_qo2.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 14:20:15 MET DST

peterphk wrote:

> dlaczego ostatnio ?:)

Mam go jakies 3 miesiace a szopki zaczely sie jakies 2-3 tygodnie temu.
W tym czasie nie dokonalem jakichs znaczacych zmian w konfigu i w
sofcie.

> jest wyraznie napisane w BIOS'ie, ze wlaczenie funkcji MEP (tego co ty
> nazywasz PAT'em) "system moze sie zawieszac ... w takim przypadku nalezy
> ustawic ta opcje na auto (disabled) ..."

Eeee no nie tylko ja nazywam to PATem :o) , a to ze ASUS pisze w
manual'u o mozliwosci niestabilnej pracy to fakt , lecz jeszcze do
niedawna bylo dobrze.

> poza tym jakiej wersji BIOS'u uzywasz ??? bo z tego co wiem to w
> pozniejszych wersjach MEP wogole nie przyspieszal dzialania systemu ...
> tak jakby mimo tego ze sobie wlaczysz ta opcje nic sie nie dzialo ...
> testujac na BIOS'ie sprzed roku funkcja ta dzialala ... pozniej juz nie
> ... czy sprawdzales dla porownania przepustowosc pamieci przed i po
> wlaczeniu tej funkcji ?

BIOS 1017.004 . A co do roznicy to jest dosyc wyrazna - mniej wiecej tak
:

Aida 3942 PAT - 4100 MB/s , non-PAT - 3300 MB/s
Sandra 2004 PAT - 4500 MB/s , non-PAT - 4000 MB/s

ati