Re: Asus P4P800 i zwisy przy filmach

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 13:03:17 MET DST

> Moj Asus P4P800 (basic) cos ostatnio wariuje.

dlaczego ostatnio ?:)

> Podczas ogladania flmow (wszelkiego rodzaju - divx , xvid , mpg1)
> niezbyt czesto ale jednak nastepuje nagłe zamrozenie ekranu i zacinajacy
> sie w miejscu zatrzymania dzwiek. Mozna juz wtedy tylko z palca
> resetowac.
>
> Dodam , ze oprocz powyzszego PC chodzi jak zloto (www , gry 3D).
>
> pamiec sprawdzona memtestem86 , prime95 wyszedl ok i juz sam nie wiem co
> moze byc ...... ??
>
> Sprobuje jeszcze wylaczyc PAT (czy to moze byc przyczyna?)

jest wyraznie napisane w BIOS'ie, ze wlaczenie funkcji MEP (tego co ty
nazywasz PAT'em) "system moze sie zawieszac ... w takim przypadku nalezy
ustawic ta opcje na auto (disabled) ..."

poza tym jakiej wersji BIOS'u uzywasz ??? bo z tego co wiem to w
pozniejszych wersjach MEP wogole nie przyspieszal dzialania systemu ...
tak jakby mimo tego ze sobie wlaczysz ta opcje nic sie nie dzialo ...
testujac na BIOS'ie sprzed roku funkcja ta dzialala ... pozniej juz nie
... czy sprawdzales dla porownania przepustowosc pamieci przed i po
wlaczeniu tej funkcji ?