Re: Nagrywarki DVD-RW a DVD+RW

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 11:55:07 MET DST

Użytkownik "Leszek K." <leszek60.wytnij@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:cfjbj1$nea$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Chodziło chyba o możliwość odtwarzania nagranych
> płyt na innych napędach. A tu już nie jest tak
> różowo. Jeszcze niedawno sprzedawany LG -nie
> odtwarza plusów (brak nowego firmwaru); roczna
> Toshiba - też brak odtwarzania plusów (tu pomaga
> zmiana firmware). Starsze odtwarzacze stacjonarne
> odwrotnie - miewają problemy z minusami.

niemozliwe , ja mam staary naped hitachi gd2500 (zdaje sie ze X4 a naped ma
wyprodukowano december 1998)
i czyta +. - i rw a firmware wgrywalem najnowsze ale z 4 lata temu- jedyna
roznica w stosunku dotloczonych plyt to ta ze
naped dvdr dluzej rozpoznaje po wlozeniu , ale pozniej jest juz normalnie.

pzdr