Re: Cpuidle jak to dzoala?

Autor: geos <geos_at_nowhere.org>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 11:46:43 MET DST

SEBCIO wrote:
> Nierozumiem dzialania tego programu
> Zyzywa mi on 100% procesora myslalem ze powinno byc na odwot chyba ze sie
> myle wyprowadzcie mnie z bledu
> Czy ten program ma byc uruchomiony caly czas czy tylko wtedy gdy chce
> oszczedzic procesor? no ale co to za oszczedzanie gdy programik zzera 100%
> Cpu
> wytlumaczcie mi to wszystko
> pozdro

polecam lekture artykulow na stronie autora. wszystko jest dokladnie
opisane.

u mnie ten program dziala niesamowicie: 2xPIII450@504, temperatura CPUs
okolo 26 stopni (spadla z ~50). dla wymagajacych programow mozna
ustawic, aby cpuidle wylaczal sie -- widac dzialanie przy RC5-72 lub
innych kiedy potrzebna jest maksymalna moc obliczeniowa. BTW: nie jestem
pewien, czy dobrze zrozumialem, ale ze strony autora wynika, ze nie jest
to NOOP lecz HLT, ale moze to jest to samo, nie znam sie..

pozdrawiam,
Geos