Re: Wyłączeni PC

Autor: Wiktor S. <wswiktor_at_poczta.fmv>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 00:44:57 MET DST

> Kiedyś używałem do tego celu PowerOff. Pamiętam, ze można też to zrobić
> z harmonogramu zadań - rundll.exe z jakimś parametrem, ale z połową
> procesów sobie nie radzi...

rundll user,exitwindows

z jakiegoś powodu nie działa pod NTkami (nawet jak da się rundll32 itp), w
tych systemach robi się to zapewne inaczej.

Nie radzi sobie, gdy jakiś program nagle zapyta "czy chcesz zachować
zmiany".

Pod 9x jest trochę chamski sposób

rundll krnl386.exe,exitkernel

--
Azarien
e-mail:  wswiktor.fm<dot>interia.pl<slash>mail.html