Re: Zwisy peceta

Autor: ... <maestoso_at_pl.onet.poczta>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 00:41:52 MET DST

> Sprawdź na tabliczce znamionowej,
> ile ten zasilacz może dać W dla wszystkich dodatnich napięć.

wtrącając się w wątek, czy zasilacz może stracić ową prądową wydajność bez
powodu i z dnia na dzień? mam niezbyt obciążony zasilacz 300W, który długi
czas sprawował się bez zarzutu, natomiast od wczoraj zawiesza mi niektóre
programy/cały system (linux - signal 11 w porywach 'zmrożenie' komputera,
brak wzmianki w logach, pamięć/procesor sprawne, chłodzenie bardzo dobre);
aha - zasilacz zaczął... piszczeć, z czasem się ucisza wydając szmery które
wzrastają wraz z obciążeniem np. procesora/dysku (odgłosy wentylatorka -
wykluczone);

pozdrawiam