Re: problemy z LG GCE-8524B

Autor: Marcin <db2m_at_wp.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 18:00:19 MET DST

> To norma w LG i LiteOn - to po prostu low end....

Roznie to jest ja np. od poczatku uzywam nagrywarek LG i bardzo sobie chwale
mialem przez 2 lata 16x i ani jednego bledu przebieg byl cos kolo 1000 plyt
i zepsulo plyte moze ze 3 razy.
Obecnie LG 52x od 4 miesiecy przebieg juz 300 plyt i jeszcze ani jednego
zepsucia ani awarii.
Takze przynajmniej w moim przypadku LG sobie chwale nie mam zastrzezen a co
do nosnikow na jakich nagrywam to esperanza lub platinum