Problem z siecia Dostepny uztkownik a pokazuje ze nie

Autor: Mumin <mumin18_at_wp.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 18:05:04 MET DST

Mam taki problem odnosnie sieci kiey che wejsc na komputer innego
uzytkownika sieci ktorej jestem administratorem wyskakuje błąd (Mumin to
moja nazwa komputera) " \\Mumin nie jest dostepny.Mozesz nie miec upraweien
do uzytkowanie tego zasobu cieiowego.Skontaktuj sie z administratorem tego
serwera, aby uzyskac uprawnienia dostepu.
Błąd logowania uzytkownikowi nie przyznano zadnego typu logowania na tym
komputerze." Co mam zrobic i jak zeby to usunąc dodam jeszcze ze komputer
napewny jest właczony poniewaz jest to moj komputer w drugim pokoju "siec
działa na tym komputerze bo i internet działa" Tylko ze nie moge sie do nieg
odostac ale do innych uzytkownikow moge . Wczesniej był jeszcze taki problem
ze wyskakiwał komunikat "połacz z Mumin" i trzeba było uzupełnic pole
uzytkownika i hasło zeby wejsc na moj komputer ale ja takiego hasła nie
zakładałem. Niedawno wszystko było ok tylko teraz sie tak jakso porobiło.
Teraz wogoel wyskakuje ten "opisany błąc" i nie moge nawet tego hasła
uzupełnic nie iwem co robic.