problem nie wiem z czym!! POMOCY

Autor: Krzysiek <kadryjanowski_at_op.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 09:40:31 MET DST

nie iwem co sie dzieje z moim kompem, mam Athlona 900, plyte solteck 75drv,
256DDR RAM, 40GH HDD, Nvidia GeForce 32 MMX. A objawy sa takie gdy
zainstaluje system Win2000,NT,czy 2003 komp mi sie po jakis 20-30sekundach
zawiesza i nic nie moge zrobic. NAwet myszka i klawiatura nie dzialaja i
musze robic twardy restart/. To samo zdarza mi sie na win98 choc bardzo
rzadko. Win xp tak samo jak 98 zawiesza sie po pracy trwajacej gdzies ok 2-3
godz. Wgralem juz serwis pack do win 98 i Xp i troche pomogly bo nie
wylaczaja sie tak szybko jak w pozostalych. choc i tak zwiecha czesto jest,.
na tamtych systemach nie moge service pack wgrac bo za szybko mi sie wiesza
i zawsze w trakcie instalacji musze restart twardy robic. TEmp. procka mam
ok 50 stopni, dodalem dodatkowy wiatrak bo myslalem ze to procek sie grzeje.
Ale nic nie pomaga. Co mam z tym fantem zrobic??