Re: LCD - jaki wybrac?

Autor: LAB <NOSPAM>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 02:23:00 MET DST

"Axe" <axe2@TOWYTNIJSOBIEUZYTKOWINIKUgazeta.pl> wrote in
news:cfgl1q$iqn$1@inews.gazeta.pl:

> Mi sie wydaje, ze zawsze mozna wziasc drozszy na raty. 2000zl splacic
> od razu a reszte sobie juz bez pospiechu. A powaznie to sie podczepie
> pod ten post, bo tez mysle o czyms lepszym od 15"samsunga. Najlepiej
> cos wzglednie dbajacego o wzrok.

marudzicie ja se walnelem tego benqu co w media jest za 2500 kola i joz od
ponad miesiaca jestem zadowolony, gram, ogladam tv, divxy, przegladam web i
jest miodzio nawet bez tego dvi a czy siedze 10 cm od ekranu czy tez 1m nie
ma roznicy na oczy i na jakosc obrazu to samo sie tyczy patrzenia z boku :>

--
|LAB;GG:1618104;labit<at>tlen.pl;WinXPpro;Neostrada640@D-link504|
|Epox 8rda+;AMDAthlonXP1700+@2200+256;DDR266SpecTec;Creaive GF2mx32ddr|