LCD - jaki wybrac?

Autor: mayones <bugslash_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 22:17:02 MET DST

Witam!
Pewnie pytanie to bylo walkowane na tej grupie nie raz, ale nie
wygooglowalem nic interesujacego, a oferta tego sprzetu zmienia sie z
miesiaca na miesiac wiec posty sie szybko deaktualizuja.
Skladam komputer dla rodziny i jednym z wymagan jest mala zajetosc miejsca
przez monitor. Osobiscie podchodze ostroznie do monitorow LCD bo niewiele
jeszcze o nich wiem, dlatego chcialem zasiegnac opinii ludzi ktorzy dokonali
juz podobnego wyboru. Zastanawiam sie nad niedrogimi modelami, niestety
budzet jest ograniczony (do 1800 - max). A nie jest to z kolei malo kasy,
dlatego chcialbym wydac ja mozliwie najrozsadniej.
Zaciekawil mnie monitorek Philipsa 150P4CG z DVI, oraz LG L1250B. Bardzo
prosilbym o wasze opinie i doswiadczenia z LCD, co warto teraz kupic, czy te
monitorki beda dobre? Czy zlacze DVI poprawia znaczaco jakosc obrazu? Wiem
ze LCD za 2000 to zadna rewelacja ale musze sie zmiescic w takim przedziale.

Z gory dzieki i pozdrawiam,
Mayones