Re: Czy Doom3 na tym pójdzie?

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 12:52:00 MET DST

Sniper wrote:

> Chyba nie masz do końca racji. U mnie włączenie dźwięku 5.1 w
> jakiejkolwiek grze na karcie SB Live! 5.1 Digital zawsze powoduje
> spadek wydajności o ok. 20%. W stereo faktycznie nie ma już żadnej
> różnicy.

A to dziwne - może poszukaj innych sterowników: u mnie włączenie dźwięku 5.1
+ EAX - czy to na SB Live! Value czy też zintegrowanej AC'97 - nie powoduje
zauważalnego spadku wydajności (a wszelkiego rodzaju 3D Marki 2001SE
wykazują spadek rzędu 100-200 punktów [na 9900 osiąganych przez mojego
R9100]). A i ustaw w konfiguracji karty pełną akcelerację DirectSound (np.
przy użyciu programu dxdiag.exe), gdyż sterowniki, standardowo po
zainstalowaniu, wyłączają sporą część funkcji sprzętowego wspomagania DSound
(przełącając akcelerację do poziomu "Standard Hardware Sound Acceleration").
Pewnie by zwiększyć kompatybilnść - nigdy jednak nie miałem żadnych
problemów po przełączeniu karty na 'Full Hardware Sound Acceleration".

--
< Piotr "Szpon" Slawinski