Re: R9100 vs. różny potencjał OC na różnych płytach głównych

Autor: Robert P. <zyx3_at_poczta.xonet.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 09:00:34 MET DST

odnosnie OC R9100, wydaje mi sie , ze jest to zwiazane z wydajnoscia pradowa
zasilania na slocie AGP i najogolniej rzecz biorac jest powiazane z jakoscia
zaprojektowania plyty glownej oraz jakoscia uzytych elementow.

odnosnie Dual Channel, nie wiem jak w ECS, ale w wiekszoci plyt glownych po
starcie komputera (jak wyswietla rozne informacje na ekranie) jest
wyswietlone czy pamiec pracuje w trybie Dual Channel, czy nie.

Robert P.