Re: update VIAhyperion'ów (XP)

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 03:10:41 MET DST

"iTuiTu" <itu_skasujtozkreskami_itu@poczta.onet.pl> wrote in message
news:1llxdvgflnex0$.8w1rc8z45lov.dlg@40tude.net...
> Sprawdziłem w Menedżerze urządzeń - tam mam sterowniki tak IDE jak i
> ULTRA IDE (u mnie na płycie asusa a7v - kt133a - producentem tego
> sterownika jest akurat Promise!!!).
Ehh w pore powiedziales, ze na plytce masz kontroler RAID Promise ;/ Caly
czas myslalem, ze masz A7V133-C.
Jesli to zeczywiscie gryza sie stery od IDE, ja bym zrobil tak:
Wylaczyl bym oba kanaly IDE (Primary i Secondary), podpiol dysk do RAID.
Jesli system dziala OK to trzeba przywrocic drivery IDE (nie RAID).
Jakie latki z WindowsUpdate instalowales? Jesli uaktualnienia sprzetu to
odinstaluj je.