Re: update VIAhyperion'ów (XP)

Autor: iTuiTu <itu_skasujtozkreskami_itu_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 00:26:52 MET DST

Sprawdziłem w Menedżerze urządzeń - tam mam sterowniki tak IDE jak i
ULTRA IDE (u mnie na płycie asusa a7v - kt133a - producentem tego
sterownika jest akurat Promise!!!).

ale dostawcą tak primary, secondary jak i ultra jest Micorosoft - nie
zmieniałem NIC ręcznie. nadinstaloawłem najwyższe dostępne Hyperiony...
:(

natomiast dodałem też path'a dla USB - i nie powiem - w jakiejś części
się poprawiło - ale dalej bez rewelacji.

DMA jest włączone - wracając do tematu - jeśli dostępne.

i W trybie Multi-Word DMA tryb 2 - w zależności czy primary czy
secondary w polu urządzenia głownego albo podrzędnego.

więc chyba jest ok... ??? w sensie, że tak jak piszesz być powinno. ale
system i tak się zacina i dławi. :(

--
iTuiTu