Re: Czy Doom3 na tym pójdzie?

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 01:07:31 MET DST

Sander wrote:

> U mnie na płycie jest kodek Realtek ALC650 który umożliwia pracę
> w trybie 6-kanałowym. Ale i tak używam SB Live i mam dzwięk kwadro.
> Efekty dzwiękowe i graficzne w tej grze są zajebiste.
> Ale nie odpowiada mi klimat tej gry, zdecydowanie wolę Far Cry :)

A ja wykombinowałem zestaw "łączony": zintegrowany, 6 kanałowy dźwięk z
płyty głównej + 4 kanałowy z SB Live! Standardowo używam 5.1 z płyty
głównej, a do Live! podłączony mam wzmacniacz 4x80W + 4x60W kolumny (+
foobar skonfigurowany, by odtarzał mp3 przez Live'a). Całkiem wygodne
rozwiązanie, pomijając chociażby fakt iż Live! daje dźwięk zauważalnie
lepszej jakości :-)

Offtopując conieco: nie orientujesz się czy istnieje oprogramowanie, którym
mógłbym skonfigurować obsługę dźwięku tak, by 4 kanały (przód/tył stereo)
wychodziły z SB Live! a subwoofer/center z zintegrowanej na płycie?

--
< Piotr "Szpon" Slawinski