DJ wrote:
> Witam,
> chcialbym na lamach grupy pochwalic serwis firmy iiyama za szybkosc
> dzialania. 3/08 zglosilem awarie monitora (za awarie pochwala sie nie
> nalezy, ale wpadki zdarzaja sie nawet najlepszym), 4/08 po monitor
> zjawil sie kurier, a wczoraj, czyli 10/08, odebralem naprawiony
> sprzet (przesylka oczywiscie na koszt firmy).
> 5 dni roboczych lacznie z przesylka - musicie przyznac, ze calkiem
> niezle... Mialem obawy przed zakupem tego monitorka, ale teraz widze,
> ze iiyama powaznie traktuje swoich klientow.
>
Fakt - nie najgożej. Aczkolwiek w moim wypadku serwisowanie za pieniądze a
nie w ramach gwarancji trwało 1 dzień :-)
-- <---------------------------------------- < Piotr "Szpon" Slawinski < http://www.Alphasoft.org <----------------------------------------.Received on Thu Aug 12 00:20:22 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 12 Aug 2004 - 00:51:13 MET DST