Re: Sempron na s754

Autor: Mariusz Walecki <Mario_walecki_at_op.xxx.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 22:56:04 MET DST

> Wręcz przeciwnie. AMD wycofuje się z tej podstawki na rzecz 939.
Ok, wiec czekam na semprony na s939. Plyty nie sa bardzo drogie, za to
cena a64 na s939 zwala z nog.

> Tego akurat nie wiem (sprawdź na www.google.pl)...
> Lepiej żebyś chyba kupił 2 x 256MB. Jak zmienisz płytę na taką z Dualem to
> nie będziesz musiał dokupować pamięci.
wygooglalem ze amd64 ma zintegrowany kontroler pamieci w
procesorach(?) i plyta nie ma tutaj zadnego znaczenia. s754 ma
jednokanalowy kontroler a s939 ma dual. Ale nadal nie znalazlem
informacji czy np. jezeli kontroler pamieci jest w procesorach (mam
nadzieje ze dobrze to zrozumialem), to czy nadal musze miec dwa moduly
pamieci, czy wystarczy jeden.

> GigaByte? Nie wiem, złe rzeczy o tej firmie słyszałem. Lepiej kup Abita lub
> Epoxa
s754 juz nieaktualne, wiec poszukam czegos na 939 w rozsadnej cenie.
Epox lub Abit? OK, zapisalem to sobie.

> A nie lepiej poczekać aż stanieją AMD Athlon 64, a do tego jakaś płyta
> (socket 939)
z tym tanieniem a64 na s939 moglyby sie pospieszyc bo ceny sa
zabojcze. jak tylko wyjda semprony na s939 to odrazu wciagam takiego.
mam tylko nadzieje ze zywot s939 bedzie przynajmniej tak dlugi jak
socket A.

Wielkie dzieki za pomoc.

> Pozdr.
> Virus_7