Mały Pecet

Autor: niebieski <news_krys_at_wytnijto.gazeta.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 22:02:36 MET DST

Witam
Składam powoli komputer w małej, nietypowej obudowie.

Jego główne elementy:
Płyta - MS-6340 (mATX),
Duron 650,
jakaś TNT 32M,
karta sieciowa.

Nie wiem jaki zasilacz wstawić. Mam prawie nowego codegena, ale wolałbym
zastosować coś mniejszego i pewniejszego. Pomyślałem o zasilaczach
znajdujących się w używanych komputerach Siemensa z Pentium II na
pokładzie, przywożonych obecnie w dużych ilościach z Niemiec. Mają one
porządny zasilacz, ale niestety niezbyt mocny. Wytrzyma?
        Ponieważ w obudowie nie ma zbyt dużo wolnego miejsca, a komputer ma być
cichy, muszę rozwiązać sposób wentylacji. Największy problem będzie z
odprowadzeniem ciepła z procesora. jest on zastawiony zasilaczem i nie ma
możliwości wstawienia dodatkowego wentylatora w jego pobliżu. Pomyślałem,
że zamiast wdmuchiwać powietrze na radiator lepiej byłoby je z niego
wyciągać i skierować rurą na zewnątrz. Nie wiem jednak czy nie pogorszy się
wtedy zbytnio efektywność zestawu chłodzącego. Może ktoś zrobił tak u
siebie zechciał by się podzielić wiedzą?

--
Pozdrawiam ...
            ... Niebieski