Re: Problem z Athlonem XP2500+ Barton

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 19:57:52 MET DST

Użytkownik "Saiko Kila" <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> napisał w wiadomości
news:dudy1qkewjdf.dlg@saiko.pl...

> Czy ten Gigabyte nie ma dołączonego programiku EasyTune? Tam można ustawić
> mnożnik i FSB. Przypuszczalnie ten Barton i tak jest zablokowany, więc
> zmienisz sobie tylko FSB. Powinno być 166. Jeśli chodzi o mnożnik, to w
> programach typu AIDA jest on przekłamany - u mnie przykładowo wyświetla
> 5,5x333, a w FreshDiagnose jest jeszcze gorzej. Użyj programu CPU-Z
> http://www.cpuid.com/cpuz.php#download

przeciez mnoznik wylicza sie z czestotliwosci podstawowej, a nie
wynikowej... tu 166MHz, a wiec powinien wynosic 11x

> Acha, poszukaj w BIOSie oznaczeń mnożnika, powinno być to CPU Ratio
> Control. W zasadzie wystarczy Normal dać.

kilka postow wyzej pisalem, ze tam sie ustawia na zworkach CPU Ratio...
byles na tyle uprzejmy, zeby mnie poprawic co do manuala, ale juz nie jestes
na tyle mily, zeby zajrzec do niego...