Re: Problem z wylaczaniem kompa

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 18:23:43 MET DST

Uzytkownik "Magda" <NOetlenSPAM@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
news:cfdg4s$k2l$1@inews.gazeta.pl...
> Nie umiem sobie z tym poradzic i jest to troche meczace
> kiedy trzeba czekac az system ponownie sie zaladuje
> i bedzie mozna wylaczyc kompa.

zasadniczo zawsze mozesz wcisnac POWER zaraz po sygnale zasilania (1xBEEP) i
komp sie powinien wylaczyc, wiec nie musisz czekac az go wystartujesz
ponownie.
inna sprawa, ze mozesz wcisnac POWER i przytrzymac go powyzej 4sek., efekt
powinien byc taki sam: komp powinien sie
wylaczyc, bez wciskania RESET
co do zdrowego zamkniecia systemu, to jest to ci zupelnie zbedne, chyba ze
zamkniecie nastapilo to crash'u systemu... wtedy mozna sie zastanawiac co to
spowodowalo i czy system bedzie w ogole chcial z nami jeszcze rozmawiac...

> To chyba nie zbyt zdrowy objaw?!

niezbyt

> O co chodzi?

u mnie kiedys taki problem powodowalo oprogramowanie (konkretnie Office97) i
prawdopodobnie masz ten sam problem z ktoryms z mniej dopracowanych
programow, ktore ingeruja w system...