Pilne pytanie odnosnie plyty glownej.

Autor: Tomasz Greber <tomasz.greber.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 17:50:46 MET DST

Witam,

Mam problem z płytą główną.
Podłączyłem kabelek audio od DVD do płyty głównej w złym miejscu, po czym
uruchomiłem komputer. Efekt: płyta zaczęła brzydko pachnieć.

Okazało się, że wylał się jeden z kondensatorków oboko procesora.

Jak najszybciej więc wyłączyłem komputer, który nie chciał się dalej
uruchomić. Nie zauważyłem niestety czy wszystkie wiatraczki działają. Nie chcę
jednak włączać go ponownie, żeby ne spalić reszty.

Moje pytanie jest następujące: Czy od takiego błędu mogło zepsuć się coś jeszcze?

Pytam, bo nie wiem czy odrazu kupić nową płytę główną, czy wymienić tylko
kondensatorek.

Byłbym wdzieczny o porady.

Pozdrawiam.