Cyfrowy Magnetowid

Autor: Kris <a_at_b.c.d>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 13:59:52 MET DST

Czesc

Wsadziłem karte TV (Leadtek Winfast ExpertE) do peceta i uzywam go
jako magnetowidu. Takie rozwiazanie uwazam za lepsze od zwyklego VHS
poniewaz na HDD zmiesci sie znacznie wiecej "nagranego materiału"
Moje pytanie:

1.W jakim typie kodeka i z jakimi ustawieniami zapisywać nagrywane
programy aby jakosc byla dobra a jednoczesnie bez problemu dalo sie
nagrac z tego plyte DVD-Video (oczywiscie domyslam sie ze po jakiejs
wstepnej konwersji). Jakie sa wasze doswiadczenia ?
jest tam mozliwosc nagrywania o jakosci VCD ale ta jakosc mi nie
wystarcza a z drugiej strony jak nagrywam w dobrej jakosci to godzinny
program zajmuje mi okolo 3GB avi i nie wiem jak to przekonwertowac :(

2. Czy istnieje jakies proste rozwiazanie aby moj zestaw PC + karta TV
+stale lacze do internetu
dalo sie ustawiac zdalnie przez internet (np. jestem poza domem i
postanawiam nagrac jakis film z tv wiec loguje sie do mojego peceta
i przez np www ustawiam program i godziny startu i konca nagrywania ?

Czy macie podobne problemy ? ;)

Pozdrawiam
Kris