Re: Kolejność urządzeń na SCSI

Autor: ZeN <zen_NO_SPAM__at_op.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 13:02:29 MET DST

Użytkownik <logic@op.pl> napisał w wiadomości
news:0c9d.00001092.4119fae7@newsgate.onet.pl...

> I w ten sposób mogę nadać mu jakieś ID ?

teoretycznie tak, ale trudno mi napisać czy akurat tak jest u Ciebie bo tego
nie mam przed oczami... :)

> A jakie sa zagrożenia krótkotrwałej pracy bez terminatora?

hmm, to nie tyle zagrożenie..., ale sterownik scasii szuka urządzeń po całej
magistrali i jak napotka na terminator to już wie że ma dalej nie szukać,
jeśli nie napotka to szuka dalej...
w konsekwencji praca bez terminatora może, ale nie musi być poprawna, nie
mówiąc już o prędkości transmisji... Radzę jednak poszukać w sklepach... tak
będzie najlepiej...

> Dzięki za pomoc, teraz już trochę wiem

nie ma za co...

ZeN