Re: Kolejność urządzeń na SCSI

Autor: ZeN <zen_NO_SPAM__at_op.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 11:57:40 MET DST

Użytkownik <wojciech777@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:0c9d.00000fba.4119d4e3@newsgate.onet.pl...

> hmm.. no w hdd nie stwierdziłem zworek ;]

hdd powinien mieć swój bios! pewnie po włączeniu kompa pojawia się na krótko
napis że trzeba coś wcisnąć (zazwyczaj F2 albo F6... lub coś w tym rodzaju
aby do niego wejść)

> A co to ta terminacja?

urządzenia scasii można wpinać jedno w drugie z tym że zawsze ostatnie wolne
gniazdo powinno mieć wpięty terminator (taka zaślepiona wtyczka - bez kabla)
:-)

ZeN