Re: Problem z procesorem

Autor: Tomasz Łapiński <spam)_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 11:12:30 MET DST

>Procesor to AMD Athlon XP 1700+,
> wentylator to SPIRE 5T235B1M3 MicroFlow I,
> płyta główna: ECS L7VTA.

>...temperatura procesora wynosi 72 °C - chyba trochę za dużo?
>...prędkość obrotowa wentylatora wynosi 3700 RPM.
>Programy pokazują, że mój się kręci z prędkością 4116 RPM.

Załóżmy, że powodem moich problemów jest zły odczyt
temperatury przez czujnik. Czy może to powodować to,
że mój wentylator tak zapierdziela? Nie bardzo się znam na tym,
ale wiem, że możliwe jest zwiększanie się obrotów wentylatora
wraz ze wzrostem temperatury procesora.
Czy ten błędny odczyt to wina płyty głównej ?
W jaki sposób można to naprawić ?

--
Pozdrawiam
Tomasz Łapiński