Re: Jakiego notebooka?

Autor: Yogiii <yogiii_at_hot.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 23:47:36 MET DST

Użytkownik "Fabi" <koziczf@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cfba43$fnc$1@news.onet.pl...
> Witam grupowiczow.
> Planuje zakup laptopa i nie mam z kim skonsultowac kwestii wyboru. Zwracam
> sie zatem z prosba do grupowiczow, uzytkownikow oraz oso posiadajacych
> wiedze na ten temat. Prosze o porade: jakiej firmy jaki model.
> Zalozenia: sprzet bedzie sluzyl do prowadzenia malej firmy i czsem do
> ogladania filmow. Powinien posiadac DVD/CD-RW, flopa (moze byc i zew)
256MB
> RAMU, wyswietlacz14 lub 15, proc pow 1,3GHz. Cena:ok 4000zl netto.
> Wybor chyba ogranicze do firm Toshiba (model A40, A60, Pro A40)
> Fujitsu-Siemens (model Amilo) Acer (sam nie wiem jaki model wybrac) i
moze
> HP (nx lub D530) lub cos Dell'a.
> Zbyt malo mialem stycznosci z laptopami (a serwisem juz zupelnie) by miec
> jakakolwiek wiedze na ten temat.
> Prosze zatem o pomoc, ktora firme i jaki model wybrac?
> Z gory dziekuje za help :)
> Fabi

coz ja tez w sumie jestem zielony w tej kwesti ale podobnie jak ty planuje
zakup
( o ile znajomy mi nie wybije tego z glowy :) )
po wstepnym rozeznaniu sie wiem ze jeydynymi markami godnymi uwagi sa
Toshiba i HP oczywiscie inne marki tez maja swoich zwolennikow i
przeciwnikow
lecz e dwie sa jedynie godne polecenia - jesli nie chce sie miec problemow
ze sterownikami itp
godnymi plecenia sa model na kore ja sie wstepnie zdecydowalem
TOSHIBA Satellite A60-302 ( http://www.notebooki.pl/go/_info/?id=6 )
TOSHIBA Satellite A40-522 ( http://www.notebooki.pl/go/_info/?id=9 )
lecz po porownaniu zdecydowalem sie na model A60-302
jego cena jest dosyc atrakcyjna i 2lata gwarancji

jeszcze nie jestem jego posiadaczem ale mysle ze juz niedlugo