Jakiego notebooka?

Autor: Fabi <koziczf_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 22:12:06 MET DST

Witam grupowiczow.
Planuje zakup laptopa i nie mam z kim skonsultowac kwestii wyboru. Zwracam
sie zatem z prosba do grupowiczow, uzytkownikow oraz oso posiadajacych
wiedze na ten temat. Prosze o porade: jakiej firmy jaki model.
Zalozenia: sprzet bedzie sluzyl do prowadzenia malej firmy i czsem do
ogladania filmow. Powinien posiadac DVD/CD-RW, flopa (moze byc i zew) 256MB
RAMU, wyswietlacz14 lub 15, proc pow 1,3GHz. Cena:ok 4000zl netto.
Wybor chyba ogranicze do firm Toshiba (model A40, A60, Pro A40)
Fujitsu-Siemens (model Amilo) Acer (sam nie wiem jaki model wybrac) i moze
HP (nx lub D530) lub cos Dell'a.
Zbyt malo mialem stycznosci z laptopami (a serwisem juz zupelnie) by miec
jakakolwiek wiedze na ten temat.
Prosze zatem o pomoc, ktora firme i jaki model wybrac?
Z gory dziekuje za help :)
Fabi